פיגוע ירי בתל אביב: פקח נרצח והמחבל חוסל

איתי גדסי 2 Comment on פיגוע ירי בתל אביב: פקח נרצח והמחבל חוסל

שבת אחה"צ בתל אביב: מחבל פתח באש על סיירי הביטחון העירוני – שהשיבו באש ונטרלו אותו. אחד הסיירים פונה במצב אנוש תוך פעולות החייאה לבית החולים בו נקבע מותו. המחבל שחוסל, בן 22, התנהל כמבוקש במחנה פליטים ג'נין בחצי שנה האחרונה ומזוהה עם הג'יהאד האיסלאמי

זירת הפיגוע צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחריד: פיגוע ירי התרחש לקראת צאת השבת בתל אביב, ובו נפצע פקח עירוני שסייר בשטח. הפצוע, כבן 40 נפגע באורח אנוש ובחסדי שמיים המחבל היורה נוטרל בזירה על ידי שני מאבטחים שהיו בסיור יחד עם הפקחים. צוותי משטרה ומד"א הגיעו למקום וטיפלו בפצוע שסובל מפציעות חודרות כתוצאה מהירי. לאחר שקיבל טיפול ראשוני בשטח פונה לבית החולים איכילוב תוך שמבוצעות בו פעולות החייאה.

לאחר שעות ארוכות שנאבקו על חיי הסייר האמיץ, מהמרכז הרפואי איכילוב תל אביב נמסרה ההודעה על קביעת מותו של חן אמיר, סייר עיריית תל אביב – יפו. חן הי"ד, בן 42, נשוי לורד ואבא לשלוש בנות, נהרג בעת שמנע בגופו פיגוע גדול והציל במותו חיים רבים. בית החולים מסר כי הוא משתתף בצער המשפחה.

הפקח. הי"ד

 

המחבל שביצע את הפיגוע הוא כאמל אבו בכר, רווק, תושב רמאנה שהגיע ככל הנראה לרחוב מונטיפיורי שבנחלת בנימין בתל אביב במטרה לבצע פיגוע. הוא הסתובב כשוהה בלתי חוקי ממחנה הפליטים בג'נין. אבו בכר פעיל בגדוד ג'נין של הג'יהאד האיסלאמי והיה מבוקש בידי כוחות הביטחון וכעת האירוע נחקר.

צד הצוותים,  מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי הגיע לזירה ומלשכת ראש הממשלה נמסר כי נתניהו מקבל עדכונים באופן שוטף על פרטי הפיגוע.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״משבח את אנשי הסיירת לביטחון עירוני של עיריית תל אביב על ערנותם וחתירתם למגע, שבכך סיכלו פיגוע חמור בהרבה. כוחות הביטחון שלנו יגיעו חשבון עם כל מבקשי נפשנו.״

שר הביטחון יואב גלנט: "משבח את פעולתם האמיצה של אנשי הביטחון בעיריית תל אביב – בזכות עירנותם ונחישותם ניטרלו את המחבל ומנעו פיגוע חמור בהרבה. נושא תפילה להחלמתו של הפקח שנפצע בפיגוע. ‏מחזק את ידיהם של אנשי כוחות הביטחון הפועלים לשמירה על אזרחי ישראל, נמצה את הדין עם המחבלים ועם שולחיהם".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ברוך דיין האמת! הרוג מלכות! תנחומים לאשתו בנותיו וכל משפחתו